Jumaat, 1 Disember 2017

Ebook-ku Islamic SE - Gajet Anak Kecil

Teks : Asyikin Aziz
Whatsapp : 011-5517 4926

Rasanya ramai yang perasan anak-anak akan ikut apa yang selalu mereka dengar dan lihat. Macam hero Ai, selalu juga panggil bapa saudara mereka dengan panggilan 'abah', 'ayah', sama macam sepupunya. Sebab terikut apa yang sepupu panggil. Itu apa yang anak-anak selalu dengar. Begitu juga apa yang mereka lihat. Pengaruh tv mula memberi kesan pada anak-anak jika dibiasakan menonton rancangan lasak, menjadikan mereka juga turut lasak.

Ebook-ku Islamic SE ini memiliki ciri-ciri istimewa untuk menunjukkan contoh yang baik pada anak kecil. Jika ibu ayah kerap dengan gajet, maka Ebook ini merupakan gajet terbaik anak kecil. Sama-sama ada gajet masing-masing. Tetapi gajet anak lebih kepada pendidikan mereka.

Mereka boleh mendengar alunan surah lazim, doa harian juga asmaul husna dengan ebook ini. Kerap kali mendengar kalimah Allah ini pasti mereka akan menyebutnya dengan baik. Bukankah ini lebih seronok didengar? Melihat gambar pergerakan dalam solat, juga pasti akan diikut. Memudahkan ibu bapa untuk mengajar anak-anak tahu kewajiban solat seawal usia.

Antara yang anak kecil boleh dbelajar dari ebook-ku Islamic SE.

Kebaikan lain ebook ini ialah dapat mengurangkan ketagihan anak ada gajet seperti smartphone, tablet yang boleh merosakkan mata dan merendahkan tahap IQ mereka. Juga dapat menguatkan ingatan dan hafalan. Juga dapat belajar 2 bahasa dengan 1 buku sahaja.


Salam Hormat,
Pilih yang terbaik untuk kesayangan



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semburan Kabus dan Trauma

Teks : Asyikin Aziz Diari terbuka 30/11/2107 Lewat diari ini dapat dinukilkan di sini. Ralat sangat. Tapi sebab badan sakit-sakit, maka ...