Sabtu, 11 November 2017

Buku Rujukan

Teks : Asyikin Aziz
Whatsapp : www.wasap.my/601155174926/bukufuiyoo

Ai mengajar tuisyen waktu malam. Siang hari pelajar dah bersekolah pagi petang. Mana sempat nak bertuisyen. kecuali yang tak belajar di sekolah agama.

Hari Sabtu dan Ahad Ai mengajar penuh 3 sesi. Pagi, petang dan malam. Petang lepas Asar tu free la. Memang Ai tak mengajar waktu tu. Masa untuk Ai layan badan pula. Sesi membakar lemak.

Subjek yang Ai ajar adalah subjek yang mudah. Mudah bagi Ai la. Kalau susah, tak fham takkanlah Ai nak ajar, kan? Sains dan Matematik. Itulah subjek peberet Ai zaman sekolah dulu. Memang kenalah dengan buku yang Ai jual. Buku rujukan sekolah untuk 2 subjek itu.

Pilihan buku yang dijual:
  • Fuiyoo Senanynya Matematik (Tahun 1 - 6)
  • Fuiyoo Senanynya Sains (Tahun 1 - 6)
  • Fuiyoo Senanynya Matematik (Tingkatan 1 - 3)
  • Fuiyoo Senanynya Sains (Tingkatan 1 - 3) 
  • Fuiyoo Senanynya Matematik (Tingkatan 4 - 5)
  • Fuiyoo Senanynya Matematik Tambahan (Tingkatan 4 - 5)

Oh lagi satu buku untuk belajar Bahasa Inggeris. Ini untuk semua. Dari sekolah rendah tahun 1 hingga ke universiti mahupun yang dah bekerja. Yang tak kerja tapi nak naik taraf peguasaan bahasa kedua ni pun boleh.

Buku-buku ni memang Ai rekemen sangat kat ibu bapa untuk jadikan sahabat anakanak. Sebabnya mudah untuk difahami dan diingati. Nanti Ai kongsikan lagi pasal buku ni. Tunggu.....


Salam kasih,
Buku Fuiyoo buku rujukan terbaik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semburan Kabus dan Trauma

Teks : Asyikin Aziz Diari terbuka 30/11/2107 Lewat diari ini dapat dinukilkan di sini. Ralat sangat. Tapi sebab badan sakit-sakit, maka ...